Ηλεκτρικές πύλες, γκαραζόπορτες, έλεγχος φραγμών μέσω διαδικτύου με εφαρμογή smartphone ή κλήση GSM. Με τη χρήση διακοπτών τελικής θέσης, η κατάσταση της πύλης (ανοιχτή ή κλειστή) μπορεί να ελεγχθεί στην εφαρμογή κινητού, ενώ στέλνει SMS ή Push ειδοποίηση αν η πύλη παραμείνει ανοιχτή ή δεν κλείνει. Δυνατότητα προσθήκης 20 έως 1000 χρηστών, με παροχή δικαιωμάτων (π.χ. απαγόρευση εισόδου εκτός ωραρίου). Αποθήκευση 1200 γεγονότων με την ταυτοποίηση του χρήστη και της χρονικής στιγμής του ελέγχου. Δεν υπάρχει περιορισμός απόστασης!
Κλιμακωτός, έξυπνος διακόπτης οδικού φωτισμού με απομακρυσμένο έλεγχο και ασύρματο πρότυπο επικοινωνίας (όπως NB-IoT (Narrow-Band) Cat.M1 & LTE-M, LTE 4G, 3G, 2G, CDMA450, LTE450)
Οικονομικός έξυπνος μόντεμ με παρακολούθηση φωτισμού, απομακρυσμένο και κεντρικό έλεγχο διακοπτών μονάδων οδικού φωτισμού (φανοστάτες).
Χρησιμοποιώντας ένα κουτί διακοπτών και έναν έξυπνο δρομολογητή μέτρησης – ως μία συσκευή.
Η συσκευή είναι ικανή να λαμβάνει τα δεδομένα διεπαφής πελάτη P1 των μόντεμ μέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας WM-E3S. Επίσης, μετρά τους διακόπτες και την ποσότητα ωρών φωτισμού, χρησιμοποιώντας την ώρα θερινής ώρας – σύμφωνα με τη τρέχουσα ζώνη ώρας.
Η συσκευή συνδέεται μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας Narrow-Band – μέσω του πρωτοκόλλου OSLP – στον διακομιστή μέσω ασφαλούς αυθεντικοποίησης και εξυπηρετεί αιτήματα διακοπτών ρελέ.
Ο διακόπτης φωτισμού μπορεί να ξεκινήσει απομακρυσμένα από το κέντρο ελέγχου, κατόπιν αιτήματος ή σε προγραμματισμένα διαστήματα (σύμφωνα με την τρέχουσα θερινή ώρα).
Οι ελικοειδείς ελατήρια είναι ένας τύπος μηχανικού ελατηρίου που λειτουργεί με στρέψη. Σε αντίθεση με τα ελατήρια συμπίεσης ή επέκτασης που λειτουργούν με πίεση ή έλξη, τα ελικοειδή ελατήρια ασκούν ροπή ή περιστροφική δύναμη. Συνήθως είναι ελικοειδή και μπορούν να κατασκευαστούν από διάφορα υλικά, όπως χάλυβας, ανοξείδωτο χάλυβα και άλλα ανθεκτικά μέταλλα. Οι σπείρες είναι τυλιγμένες κοντά η μία στην άλλη, με τις άκρες να επεκτείνονται εφαπτομενικά. Αυτά τα ελατήρια λειτουργούν στρέφοντας γύρω από τον άξονά τους. Όταν οι άκρες του ελατηρίου περιστρέφονται σε αντίθετες κατευθύνσεις, το ελατήριο ασκεί ροπή στην αντίθετη κατεύθυνση ανάλογα με την ποσότητα που έχει στριφτεί.
Η φθορά είναι ένα πρόβλημα με το οποίο αντιμετωπίζουν πολλές κατασκευαστικές εταιρείες σχετικά με τους σωλήνες τους. Όταν το υλικό που διασχίζει έναν σωλήνα προκαλεί φθορά, το πάχος του σωλήνα μπορεί να μειωθεί σε κρίσιμο επίπεδο. Όταν συμβαίνει αυτό, η αποσυναρμολόγηση μιας εξαιρετικά ογκώδους μηχανής μπορεί να οδηγήσει σε εξίσου υψηλό κόστος. Ακόμη και ένα πολύ μικρό εξάρτημα μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες όταν ο σωλήνας σιλικόνης αρχίζει να διαρρέει απροσδόκητα.
Η φθορά μπορεί να συμβεί τόσο στο εσωτερικό του σωλήνα όσο και στο εξωτερικό λόγω του περιβάλλοντος. Υπάρχουν ορισμένα όρια στην έκταση της φθοράς που μπορεί να αποφευχθεί επιλέγοντας μόνο το σωστό υλικό για τον σωλήνα σιλικόνης. Το γενικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί το πάχος του σωλήνα ώστε να μπορεί να αντικατασταθεί εγκαίρως, ειδικά όταν
Η φθορά είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές κατασκευαστικές εταιρείες σχετικά με τους σωλήνες τους. Όταν το υλικό που διακινείται μέσω ενός σωλήνα προκαλεί φθορά, το πάχος του σωλήνα μπορεί να μειωθεί σε κρίσιμο επίπεδο. Όταν συμβαίνει αυτό, η αποσυναρμολόγηση μιας εξαιρετικά μεγάλης μηχανής μπορεί να συνεπάγεται εξίσου υψηλό κόστος. Ακόμη και ένα πολύ μικρό εξάρτημα μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες όταν ο σωλήνας σιλικόνης αρχίζει να έχει διαρροές απροσδόκητα.
Η φθορά μπορεί να συμβεί τόσο μέσα στον σωλήνα όσο και έξω από αυτόν, προκαλούμενη από το περιβάλλον. Υπάρχουν ορισμένα όρια όσον αφορά τη φθορά που μπορεί να αποφευχθεί επιλέγοντας αποκλειστικά το κατάλληλο υλικό για τον σωλήνα σιλικόνης. Το γενικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να ελέγξουν το πάχος του σωλήνα ώστε να μπορούν να τον αντικαταστήσουν εγκαίρως, ειδικά όταν ο σωλήνας είναι ενσωματωμένος σε μια μηχανή.